Időgazdálkodási tréning

Az időgazdálkodás minden munkáltató és munkavállaló sarkalatos pontja. Ha az időgazdálkodásunk rendben van, akkor minden szépen rendben megy, nem maradunk el semmivel és mindenki elégedett.

Ha Önöknél is így van akkor erre a tréningre nincs szükségük, azonban, ha úgy érzi, hogy lenne min javítani, akkor ne habozzon felvenni velünk a kapcsolatot, mert ne Ön álljon a fejlődés útjába!

Amiről a tréning során hallhatnak a résztvevők:

- az időgazdálkodás alapjai: elméletek, megközelítések, kapcsolódó viselkedések (egyéni és társas)

- "Getting Things Done" módszertan

- célkitűzések, tervezés, priorizálás, megvalósítás

- segédeszközök (analóg és digitális) használata

- reakciók a változásokra, megzavarások kezelése

- a halogatás problémája

- időrablók kezelése

- egyéni stratégiák és praktikák, pl. a “Pomodoro” módszer

- az időgazdálkodás társas aspektusai: delegálás, zavaró személyek kezelése, hatékony önérvényesítő kommunikáció

- stresszkezelés (vagy inkább minimalizálás)

Ajánlatkérés